374 – 417 km
Dojazd (WLTP)[1]
25,0 – 22,4 kWh/100km
Spotreba elektrickej energie (WLTP)[1]
5,1 s
Zrýchlenie 0 – 100 km/h
300 KW (408 k)
Výkon
760 Nm
Max. krútiaci moment
180 km/h
Maximálna rýchlosť (regulovaná)
Lítium-iónový
akumulátor
80 kWh
Energetická kapacita akumulátora (použiteľná)
11 kW
Nabíjací výkon (AC)[2]
110 kW
Nabíjací výkon (DC)[2]
< 11 h
Čas nabíjania z nabíjacej skrinky alebo z verejnej nabíjacej stanice (nabíjanie AC, 7,4 kW)
10–80 % za < 40 min.
Čas nabíjania z rýchlonabíjacej stanice (nabíjanie DC, 110 kW)

 
EQC 400 4MATIC: spotreba elektrického prúdu v kWh/100 km (kombinovaná): 25,0 – 22,4; emisie CO2 v g/km (kombinované):
0.[1]

[1]
Údaje o spotrebe elektrického prúdu a dojazde sú predbežné a boli zistené Technickou službou pre certifikačný postup v súlade s predpisom OSN/EHK č. 101. Typové schválenie ES a potvrdenie o zhode s úradnými hodnotami ešte nie sú k dispozícii. Medzi uvedenými údajmi a úradnými hodnotami sa môžu vyskytnúť odchýlky.
[2]
Trvanie nabíjania akumulátora zavisí od nabíjacej infraštruktúry.

 

 

E-mobilita v EQC


Univerzál
EQC je predjazdcom avantgardnej elektrickej estetiky a súčasne predstaviteľom dizajnovej reči Progresívneho luxusu.

Ako prvý model novej produktovej a technologickej značky EQ automobilky Mercedes-Benz má EQC hnací systém s kompaktným elektrickým hnacím ústrojenstvom (eATS) na prednej aj zadnej náprave. Na zníženie spotreby elektrickej energie a zvýšenie dynamiky majú eATS odlišné dimenzovanie: predný elektromotor je optimalizovaný na najlepšiu možnú efektívnosť pre slabú až stredne ťažkú oblasť zaťaženia, zadný určuje dynamiku. Spoločne prenášajú na vozovku výkon 300 kW (408 k), maximálny krútiaci moment oboch elektromotorov predstavuje spolu 760 Nm.

Lítium-iónový akumulátor napája vozidlo použiteľnou kapacitou energie 80 kWh. EQC disponuje sériovo možnosťou nabíjania striedavým prúdom s výkonom 11 kW a jednosmerným prúdom s výkonom 110 kW. Spotreba a dojazd aj v prípade elektrického vozidla závisia od spôsobu jazdenia. EQC podporuje svojho vodiča piatimi jazdnými programami s odlišnou charakteristikou: KOMFORTNÝ, ECO, MAXIMÁLNY DOJAZD, ŠPORTOVÝ a individuálne prispôsobiteľným programom. Podstatnú rolu pri variantoch úspornejších jazdných programov hrá taktilný plynový pedál, ktorý vodiča usmerňuje v ekonomickom jazdení. Okrem toho má vodič možnosť ovplyvniť rekuperačný výkon cez páčky pod volantom.

Asistenčný systém asistent ECO rozsiahlym spôsobom pomáha vodičovi pri predvídavom jazdení: pomáha mu napríklad informáciou o tom, kedy môže uvoľniť plynový pedál, napríklad pred obmedzením maximálnej rýchlosti, či funkciami ako kĺzanie a cielené riadenie rekuperácie. Na tento účel sa používajú údaje z navigácie, rozpoznávanie dopravných značiek a informácie z inteligentných bezpečnostných asistentov (radarové snímače a stereokamera), ktoré sú navzájom prepojené.

Model EQC 400 4MATIC je dostupný ako cenovo mimoriadne atraktívny základný model alebo ako športová verzia EQC 400 4MATIC AMG Line, ktorá ukazuje dynamiku svojho elektrického pohonu. V rámci sériovej výbavy disponuje rozsiahlo vybavená športová verzia okrem iného exteriérom a interiérom AMG Line, zvonka ho možno teda rozpoznať napríklad podľa masky chladiča s čiernym panelom špecifickým pre vozidlá AMG s dizajnom zdvojenej lamely. Športové sedadlá s grafickým stvárnením špecifickým pre vozidlá AMG s čalúnením imitácie kože ARTICO/mikrovlákna DINAMICA so stredne sivými ozdobnými švami sú atraktívnym prvkom interiéru.

 

EQC Novinky

Viac noviniek EQC

Nabíjanie a servis


Jednoduché nabíjanie – všade.

Nabíjanie prostredníctvom nabíjacej skrinky, nabíjacej stanice alebo zásuvky.Aj v otázke možností nabíjania presviedča vozidlo EQC 400[1] svojou flexibilitou: doma ho možno nabíjať prostredníctvom nabíjacej skrinky Mercedes-Benz alebo zásuvky; na cestách zase na verejných nabíjacích staniciach. Mimoriadne rýchlo možno vozidlo EQC 400[1] nabiť prostredníctvom výkonnej rýchlonabíjacej stanice IONITY s výkonom až 350kW. Aj prostredníctvom nabíjacej skrinky Mercedes-Benz s výkonom až 22 kW môžete nabíjať niekoľkonásobne rýchlejšie ako
prostredníctvom bežnej domovej zásuvky.

[1]
Spotreba prúdu 27,0 kWh/100 km; emisie CO2 0 g/km (kombinované).Údaje o spotrebe elektrického prúdu a dojazde sú predbežné a boli zistené Technickou službou pre certifikačný postup v súlade s predpisom OSN/EHK č. 101. Typové schválenie ES a potvrdenie o zhode s úradnými hodnotami ešte nie sú k dispozícii. Medzi uvedenými údajmi a úradnými hodnotami sa môžu vyskytnúť odchýlky.