0 g/km
Emisie CO2
27,0 kWh/100 km
Kombinovaná spotreba elektrického prúdu (provizórny údaj)[1]
405 km
Dojazd (NEFZ) (provizórny údaj)[1]
150 KW (204 k)
Výkon
362 Nm
Max. krútiaci moment
160 km/h
Maximálna rýchlosť
Lítium-iónový
akumulátor
90 kWh
Energetická kapacita akumulátora (použiteľná)
11 kW
Nabíjací výkon (AC)[2]
110 kW
Nabíjací výkon (DC)[2]
< 10 h
Čas nabíjania z nabíjacej skrinky alebo z verejnej nabíjacej stanice (nabíjanie AC, 11 kW)
10–80 % SOC za < 45 min.
Čas nabíjania z rýchlonabíjacej stanice (nabíjanie DC, 110 kW)

EQV 300: spotreba elektrického prúdu v kWh/100 km: 27,0; emisie CO2 v g/km (kombinované): 0[1]

[1]
Údaje o spotrebe elektrického prúdu a dojazde sú predbežné a boli zistené Technickou
službou pre certifikačný postup v súlade s predpisom OSN/EHK č. 101. Typové schválenie ES a potvrdenie o zhode
s úradnými hodnotami ešte nie sú k dispozícii. Medzi uvedenými údajmi a úradnými hodnotami sa môžu vyskytnúť
odchýlky.
[2]
Trvanie nabíjania akumulátora zavisí od nabíjacej infraštruktúry.

 

EQV autá na predaj

E-mobilita v EQV


Keď je vás veľa

Model EQV je ako prvé prémiové veľkopriestorové elektrické sériovo vyrábané vozidlo určené hlavne rodinnej klientele, podnikateľom v oblasti luxusnej kyvadlovej dopravy a všetkým milovníkom športu a aktívneho spôsobu života.

Pozornosť púta najmä symbiózou ideálne vyvážených pomerov mobility bez emisií s presvedčivým jazdným výkonom, vysokou funkcionalitou a esteticky prívetivým a atraktívnym dizajnom. Ten sa odzrkadľuje aj progresívnym exteriérom, v rámci ktorého dominuje najmä maska chladiča so súvislým pásom svetelných diód – typická pre vozidlá značky Mercedes-EQ.

EQV sa môže pochváliť aj maximálnym interiérovým komfortom, variabilitou, flexibilitou a funkčnosťou. Potvrdzujú to aj všestranné konfigurácie sedadiel a lavíc, v rámci ktorých môže disponovať EQV napríklad šiestimi sedadlami na prémiovú prepravu osôb, alebo siedmimi či ôsmimi sedadlami pre zázemie celej rodiny. Klienti si taktiež môžu vybrať z dvoch rôznych rázvorov kolies. Dominantnou súčasťou interiéru je aj 10-palcová obrazovka infotainmentu MBUX s vysokým rozlíšením, ponúkajúca špeciálne zobrazenia a nastavenia špecifické pre EQ, ako napríklad nabíjací prúd, čas odjazdu či tok energie a histogram spotreby.

Na multimediálnom displeji sa navyše dajú ovládať aj funkcie navigácie s Elektrickou inteligenciou a služba Mercedes me Charge. Medzi silné stránky MBUX patrí inteligentné ovládanie hlasom so schopnosťou rozpoznávania prirodzeného jazyka, ktoré sa aktivuje heslom "Hey Mercedes". Hlasom možno ovládať rôzne funkcie infotainmentu a komfortné funkcie (napríklad zadávanie cieľa, klimatizovanie). MBUX v kombinácii s aplikáciou Mercedes me prejavuje svoje silné stránky aj nad rámec vozidla. Vodiči EQV môžu z obývačky alebo kancelárie napríklad plánovať svoje trasy alebo predklimatizovať interiér k zvolenému času odjazdu.

Novinku v rámci rodiny sériových modelov Mercedes-EQ poháňa pomocou prednej nápravy kompaktné elektrické hnacie ústrojenstvo (eATS) s výkonom 150 kW (204 k), krútiacim momentom 362 Nm a kombinovanou spotrebou elektrického prúdu 28,2 – 28,0 kWh/100 km. Vozidlo nie je určené len pre mestskú mobilitu, ale aj vďaka maximálnej rýchlosti 160 km/h zaručuje sebavedomý a suverénny pocit z jazdy aj mimo mestského prostredia. Keď sme pri pohone – samotnú energiu hnaciemu ústrojenstvu zabezpečuje v podlahe vozidla zabudovaný lítium- iónový akumulátor s využiteľnou kapacitou 90 kWh, aj vďaka čomu sa v rámci interiéru EQV podarila zabezpečiť maximálne komfortná a veľkorysá ponuka priestoru.

Čisto elektrická mobilita tým, že neprodukuje emisie, je využiteľná na každodenné praktické použitie bez akýchkoľvek obmedzení. Svedčí o tom aj dojazd 357 – 355 km a rýchle nabíjanie vysokonapäťového akumulátora jednosmerným prúdom, ktoré z 10 na 80 percent trvá 45 minút. Vďaka systému nabíjania možno zhruba za 15 minút nabiť vozidlo energiou, zabezpečujúcou dojazd približne 100 km. Akumulátor sa nabíja aj pri brzdení a v deceleračnom režime, pričom pomocou radiacich páčok pod volantom môže rekuperačný výkon ovplyvniť aj samotný vodič. Pri maximálnej miere rekuperácie sa nemusia používať štandardné brzdy. Na stupni rekuperácie Dauto sa prejavuje inteligencia EQV: automaticky pripojený asistent ECO pomáha vodičovi maximálne využiť efektívnosť, prepája údaje navigácie, rozpoznávanie dopravných značiek, informácií inteligentných bezpečnostných asistentov, pričom samočinne prispôsobuje stupeň rekuperácie.

Navigácia s Elektrickou inteligenciou

prepojí aktuálny stav nabitia akumulátora, meteorologické údaje a informácie o nabíjacej infraštruktúre a automaticky tak vypočíta rýchlu a komfortnú trasu s malým množstvom zastávok na nabíjanie a krátkymi časmi nabíjania. Pri plánovaní sa pritom uprednostnia rýchlonabíjacie stanice, aby bolo cestovanie čo najkomfortnejšie.

 

EQV Novinky

Viac noviniek EQV

Dizajn


Objavte dizajn EQ vo formáte XXL.
Napínavý dizajn, uvoľňujúci komfort.

Dizajnové prvky, ktoré boli
špeciálne navrhnuté pre modelový rad EQ, dodávajú vozidlu EQV 300jeho napínavý a progresívny charakter – tak v
exteriéri, ako aj v interiéri. Jedna vec však zostáva taká, ako to človek v prípade veľkopriestorovej limuzíny od
Mercedes-Benz vždy očakáva: Aj EQV 300vás rozmaznáva svojím komfortom a funkčnosťou, ktoré sú pre túto značku typické.

Nabíjanie a servis


Jednoduché nabíjanie – všade.

EQV 300: spotreba elektrického prúdu v kWh/100 km: XX,X; emisie CO2 v g/km (kombinované):
0.[1]
Nabíjanie prostredníctvom nabíjacej skrinky, nabíjacej stanice alebo zásuvky.Aj v otázke možností nabíjania presviedča vozidlo EQV 300[1] svojou flexibilitou: doma ho možno nabíjať prostredníctvom nabíjacej skrinky Mercedes-Benz alebo zásuvky; na cestách zase na verejných nabíjacích staniciach. Mimoriadne rýchlo možno vozidlo EQV 300[1] nabiť prostredníctvom výkonnej rýchlonabíjacej stanice IONITY s výkonom až 350 kW. Aj prostredníctvom nabíjacej skrinky Mercedes-Benz s výkonom až 22 kW môžete nabíjať niekoľkonásobne rýchlejšie ako prostredníctvom bežnej domovej zásuvky.

[1]
Spotreba prúdu 27,0 kWh/100 km; emisie CO2 0 g/km (kombinované).Údaje o spotrebe elektrického prúdu a dojazde sú predbežné a boli zistené Technickou službou pre certifikačný postup v súlade s predpisom OSN/EHK č. 101. Typové schválenie ES a potvrdenie o zhode s úradnými hodnotami ešte nie sú k dispozícii. Medzi uvedenými údajmi a úradnými hodnotami sa môžu vyskytnúť odchýlky.